Friday, May 11, 2007

7:10 的约会

从星期一开始,我每天早上7点10分会和几个学生约会,浪漫吧?:)

教一班36个学生的困难是,我无法完全了解每一个学生的朗读能力,因为每次都是集体朗读,要不然就是小组朗读,再加上这次的口试,不是我考的。为了一对一地听学生朗读,就得要他们来见
我,并朗读给我听,让我可以指出他们的缺点,让他们更有信心面对小六会考。

让你有更多的机会和我相处,不好吗?

3 comments:

cats said...

Laoshi, my computer can't read chinese words. So sry but I don't know what you typed.

cats said...

Err... I have no idea what teacher is typing as my computer can't read chinese words. Sorry!

潘淑芬 said...

I have just posted instructions on how to read the Chinese words. Check it out!